Behind The Mask Bundle
"Fordyb dig i Behind the Mask Bundle, og nyd en nervepirrende samling af historier og udfordrende hovedbrud. Faces of Illusion: The Twin Phantoms En ung journalist efterforsker bortførelsen af stjernen Beatrice Le Brun og mistænker illusionisten Charles Delacroix. Sammen med Beatrices bror opdager de en skjult romance og dystre hemmeligheder i den parisiske teaterverden. Kan de afsløre kidnapperen og stoppe hans planer i tide? Demon Hunter: Revelation Demonjagerinden bliver nødt til at finde offerets datter, før det er for sent. Vover hun at følge skabningen fra en anden dimension og fordybe sig i mørke hemmeligheder fra sin egen fortid? Dreamwalker: Never Fall Asleep I en lille turistby går en ung pige, som er datter af byens borgmester, i koma på grund af en ulykke. De lokale lægers afmagt tvinger borgmesterfruen til at søge hjælp hos en psykiater, som er berygtet for, at have en unik evne til at gå ind i menneskers drømme - en Dreamwalker."