Bayonetta
Nu kan du opleve begyndelsen på Bayonetta-serien med det originale og klassiske kult-actionspil. Den betagende Umbra Witch stiger op fra dybet efter 500 års dvale og uden erindring om sin mystiske fortid. Hun kommer øjeblikkeligt i kamp og bliver nødt til at nedkæmpe de utallige fjender for at stykke sandheden sammen. Der er mulighed for at bruge hele Bayonettas arsenal af evner, herunder forvandling til forskellige dyreformer, hidkaldelse af dæmoner ved hjælp af håret og beherskelse af kuglernes ædle kunst. Du kan tryne, smadre og åbne ild mod horder af fjender fra himlen i dette supercharmerende eventyr, som er spækket med action.