SEGAAction og adventure
Nu kan du fejre 10-årsjubilæet for to af PlatinumGames' mest populære spil med den helt nye udgave af Bayonetta og Vanquish i en dobbeltpakke. Nu kan du opleve begyndelsen på Bayonetta-serien med det originale og klassiske kult-actionspil. Arsenalet af evner i Bayonetta giver dig mulighed for at tryne, smadre og åbne ild mod horder af fjender fra himlen. I det populære sci-fi-skydespil Vanquish spiller du som DARPA-agenten Sam Gideon. Han er bevæbnet med BLADE, det eksperimentelle våbensystem, der kan scanne og kopiere eksisterende våben. Han har fået til opgave at infiltrere rumkolonien Providence og besejre legioner af højteknologiske fjender.