Battle Brothers
Battle Brothers er et turbaseret taktisk rollespil, hvor du leder et kompagni lejesoldater i en grumset, energisvag middelalderlig fantasiverden. Du bestemmer, hvor I skal tage hen, hvem der skal hyres eller bekæmpes, hvilke kontrakter, I accepterer, og hvordan dine mænd trænes og udstyres i en proceduregenereret open world-kampagne. Er du stærk nok til at føre dem gennem blodige slag til sejr? Spillet består af et strategisk verdenskort og et taktisk kamplag. Du kan rejse frit rundt på verdenskortet og acceptere kontrakter, der giver gode penge, finde steder, der er gode at udplyndre, fjender, der er værd at forfølge, eller byer, hvor du kan få nye forsyninger og hyre flere mænd. Her kan du også administrere, gå et niveau op og udstyre dine Battle Brothers. Når du går i kamp med en fjende, skifter spillet til et taktisk kort, hvor kampene finder sted som en detaljeret turbaseret kamp. Anfør et kompagni middelalderlige lejesoldater i en proceduregenereret open world. – Udkæmp komplekse turbaserede taktiske kampe med historisk udstyr og brutale kampsår. – Permadød. Alle karakterer, der dør i kamp, er døde for evigt – medmindre de vender tilbage som zombier. – Alle karakterer har deres egen baggrundshistorie og karaktertræk. Vil du gerne have en rottefænger, der stammer, en grådig heksejæger eller en fordrukken tidligere adelsmand? – Karakterudvikling uden et restriktivt klassesystem. Alle karakterer får erfaring i kamp, kan gå et niveau op og få stærke frynsegoder. – Udstyr der batter. Forskellige våben giver enestående færdigheder – Hug et skjold midt over, lam fjender med kampkøller, dan en væg af spyd, eller knus rustninger med en kamphammer. – Forskellige fjendetyper. Alle fjender har unikt udstyr, færdigheder og AI-adfærd. – Dynamisk hændelsessystem med atmosfæriske sammenstød og svære beslutninger uden for kampene. – Tre kriser sent i spillet – en krig mellem adelige familier, en invasion af Greenskins og en svøbe af zombier – tilføj en forestående trussel. – To hele timer med orkestermusik.