Support the Developers & Southern Banner
‘Blazing Deserts’ DLC handler om de sydlige regioner med stegende hede ørkner, frodige oaser og rige bystater. De bebos af et folk, der kalder sig De forgyldte for deres tro på én gud, i hvis skær de soler sig dag efter dag. Nu kan dit kompagni fremvise et forgyldt banner, der afspejler sydens rigdom og kultur! Takket være den overvældende positive reaktion på 'Blazing Deserts' DLC og manges udtrykte ønske om ligefrem at betale mere, end vi beder om, har vi besluttet også at tilbyde indholdet som særligt Supporter Content. Du modtager som tak et unikt banner til dit kompagni lejesoldater.