Batman: Return to Arkham - Arkham City
Batman: Arkham City sender spillere flyvende ind i Arkham City - et stærkt befæstet, sprudlende distrikt i hjertet af Gotham City. Batman: Arkham City introducerer en helt ny historie, der samler en skare af klassiske figurer og morderiske skurke fra Batman-universet.