Astro Miner: Gold Edition
Flyv til ekstraordinære planeter med forskelligt terræn, og begynd at udvinde værdifulde mineraler, som du kan sælge på din base. Lav korridorer for at nå krystalbunker, eller bryd der, hvor du vil, med dynamit. Ansæt arbejdere, og byg en auto‑miner‑maskine for at sætte fart på arbejdet! Med tiden bliver minedrift sværere på grund af mere krævende terræn. Saml penge for at købe opgraderinger til miner‑maskinen, arbejdere, støvsugerpistol, din karakter og den rygsæk, du bærer. Så er du godt rustet og får mineralerne ud meget hurtigere! Funktioner: - udforsk 12 bonus‑undergrundsminer med masser af ekstra guldmønter til power‑ups eller skins - lås op for 2 nye køretøjer, du kan ride på - rejs mellem flere ukendte og mystiske planeter - udvind værdifulde krystaller fra forskellige terræner med din støvsugerpistol - sælg de indsamlede krystaller på din base og tjen masser af penge - spil co‑op for op til 2 spillere og del opgaverne - brug dine penge på opgraderinger: kapacitet, kraft, hastighed, arbejdere, brydehastighed og lager til auto‑miner‑maskinen - hvis minedriften er svær, brug power‑ups eller spræng området med dynamit - teleportér til undergrunden for at finde guldmønter eller fuldføre missioner for dem - besøg månen og se, hvilke belønninger der venter - brug dine mønter til at låse fede skins og hoverboard‑køretøjet op - find fossiler af fantastiske væsner, der engang levede på planeterne - bring disse væsner til live, lad dem følge dig, og nyd de ekstra bonusser! Brug power‑ups som øget rygsæk‑kapacitet, en magnet der tiltrækker krystaller, eller en jetpack, som øger farten og smelter terrænet. De er dog ikke gratis: Gå gennem portalen på planeten, teleportér ned i undergrunden, og find guldmønter for at bruge dem. Du kan også bruge mønterne på skins, nye støvsugerpistoler og endda køretøjer – hvem vil ikke suse rundt på et hoverboard på en ukendt planet? Hvis du ikke vil mine alene, så inviter en ven til at spille i co‑op‑tilstand! Vælg jeres favorit‑skins, hop på hoverboardene, og bliv rige sammen ved at sælge farverige mineraler! Pas på: I terrænet kan du finde fossiler af skabninger, der engang levede på planeten. Med superteknologi kan du vække dem til live og få bonusser! Af sted! Tag rumdragten på, udforsk nye planeter, og bryd værdifulde krystaller!