Astria Ascending
Udforsk den store og smukke verden i Orcanon. Besøg fem forskellige byer befolket af unikke skabninger og løs gåderne i mere end 20 farlige fangehuller. Med over 50 timers gameplay og en række sjove minispil – herunder shoot ’em ups, et originalt kortspil med fantasy-tema og udfordrende miljøpuslespil. En storslået fortælling om skæbne og ofre Fordyb dig i en fascinerende fortælling, der er fyldt med forræderi, ofre og frygt. Astria Ascending er en historie baseret på voksne figurer, som tilbyder en mere moden oplevelse og omfattende dialog. Et givende turbaseret kampsystem. Bekæmp over 200 forskellige monstre i fængslende turbaserede kampe. Hidkald og saml legendariske dyr til kampen, og opbyg din magt til at udøve legendariske Cosmo Breaks. Mød en uforglemmelig rollebesætning Vælg blandt otte karakterer, der kan tilpasses, og som spænder over en række fantastiske racer og skills, og saml et heroisk team, der er nødt til at ofre alt for at redde verden. Med 20 klasser at vælge imellem og en række unikke skills at styre, er deres skæbner dødsdømt, men det er verden ikke. Et håndtegnet eventyr udført med dygtighed og passion. Fra et team med udviklere fra Final Fantasy, Nier Automata og Bravely Default inkluderer Astria Ascending fuld dubbing på japansk og engelsk i en traditionelt animeret fuldt håndtegnet 2D-verden og med et dynamisk vejrsystem.