Assassin's Creed Odyssey - Gold Edition
Gold Edition indeholder grundspillet og Season Pass. - Legacy of the First Blade-udvidelse - The Fate of Atlantis-udvidelse - Secrets of Greece-bonusmission - Assassin's Creed III Remastered - Assassin's Creed Liberation Remastered I dette action-eventyrspil sætter du sejl mod oldtidens Grækenland for at ændre dets skæbne. Her vil du kæmpe i vilde slag på land og til vands, gå fra at være udstødt til at blive legende og opdage hemmeligheder om din fortid. KÆMP SOM EN SPARTANER Drag ud på din helt egen rejse i en verden, der er på randen af kaos, og bliv en legendarisk spartanerhelt, der kæmper mod mytiske væsener. Kast dig ud i storslåede kampe mellem Sparta og Athen med op til 150 mod 150 soldater! REJS TIL OLDTIDENS GRÆKENLAND Begiv dig gennem vilde landskaber, farvestrålende byer og ikoniske historiske steder. Sejl hen over skinnende have, bestig kolossale bjerge, og find en civilisations hjerte. VÆLG DIN VEJ Dine valg former verden omkring dig. Spil i en levende verden, der konstant reagerer på alle dine beslutninger: Skab alliancer, antænd konflikter, og afgør figurernes skæbne. Tilpas dit udstyr, dit skib og dine særlige evner for at blive en legende.