Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Episode 2: Shadow Heritage
Kæmp side om side med Darius! Stjæl Tempests kraftfulde våben, hjælp de uskyldige med at flygte og ødelæg den græske ordens blokade.