Are You Smarter Than A 5th Grader?
Er du klogere end en fra 5. klasse? er et charmerende humoristisk quizspil baseret på den populære tv-serie. Flervalgsspørgsmål, sand-eller-falsk-udfordringer og minispil vil teste dine færdigheder i 24 forskellige emner. Stillet over for et svært spørgsmål, kan du altid stole på dine klassekammerater for at få hjælp. Mere end 6800 spørgsmål om emner som dyrevidenskab, ordforråd, matematik og mere leveres af en mangfoldig, fuldt stemt og animeret rollebesætning af karakterer. Slå hver udfordring alene eller sammen med familie og venner i spændende co-op multiplayer-gameplay for at bevise, at du faktisk er klogere end en fra 5. klasse!