ArcRunner
En metavirus har inficeret KORE, den kunstige intelligens på rumstationen Arken, hvilket har initialiseret ArcRunner-protokollen. Du er blevet bragt tilbage for at gå gennem rumstationen, besejre dens zonevogtere, finde KORE og nulstille den. Hvad er problemet? Alle robotter på Arken er imod dig og jagter dig for at forhindre dig i at gennemføre din mission. HVEM VIL DU VÆRE? Spil rollen som den største taktiske operatør, og vælg din nye kybernetiske android-krop blandt tre kropsskabeloner. Vælg enten at være soldat, ninja eller hacker afhængigt af din spillestil for at være en allround kampmester, en hurtig og dødbringende fighter eller en specialist i infiltration og undergravning - valget er dit! Hver figur er udrustet med deres eget våben eller evne, der afspejler deres fordele, fra energihammer til katana-sværd og chokbombeangreb. SAML DINE VÅBEN Hold øje med nye våben, mens du bevæger rundt på Arken! De kan blive tabt af fjender eller bosser og kan findes i forsyningskasser eller fås som belønninger for udfordringer. Ignorer ikke de mindre kraftfulde våben, de kan have en taktisk fordel! Hvis du er ivrig efter at opgradere dine våbens tildeling af skade uanset hvad, kan du bruge permanente nanitopgraderinger og forbedringer til at bruge flere våben eller give våbenmodificeringer! FÅ EN PERFEKT GENNEMSPILNING Kom et skridt tættere på at overleve din næste gennemspilning ved at vælge nanitter optjent under din seneste gennemspilning og bruge dem på kraftige metaprogressionsopdateringer i kryokamret. Vælg mellem en række forbedringer til at forøge tildelingen af skade og HP, og tilføj våbenmodificeringssteder for at overvinde AI'en. Brug Autodoc'en til at udruste din figur med kraftfulde forbedringer. Du kan vælge mellem fire AI-forbedringer, som kan påvirke våbnets tildeling og styrke af skader samt tilføje bevægelsesegenskaber og ekstra våben! Hver forbedring kan opgraderes op til fem gange, og hver klasse har sit eget udvalg af forbedringer, der er dedikeret specifikt til deres figurer! Snart kan intet stoppe dig. FANTASTISK 3D-GRAFIK I CYBERPUNKSTIL For at nå frem til KORE og besejre AI'en skal du først gennemgå Arken! Kæmp dig vej gennem de fire hovedspilzoner, hver med omkring syv tilfældigt genererede baner, fra The City, den dystopiske cyberpunkmetropol for de uheldige, til Eden Heights, det underskønne område for de rige Da hvert banelayout er fuldstændig tilfældigt og ikke kun består af sektorer fra forskellige spiltilstande, vil du måske også støde på en sektor med udfordringsbokse! SPIL MED EN VEN ... ELLER TO! Hvorfor kæmpe mod KORE alene, når du kan gøre det med dine venner? Spil ArcRunner online med op til tre spillere og nedkæmp den onde AI sammen!