Another Sight
ANOTHER SIGHT er et surrealistisk fantasy-eventyr med steampunk-elementer som foregår i London i 1899 hen mod slutningen af viktoria-tiden. Med sin vægt på kultur og karakter har ANOTHER SIGHT fokus på udviklingen i forholdet mellem de to hovedpersoner, Kit, en dejligt frygtløs teeanger og Hodge, en mystisk kat med rød pels. De mødes i mørket i Londons undergrund efter at Kit har mistet synet da den tunneln hun udforskede, styrtede sammen. De går sammen på et eventyr mod det uventede, hvor Hodge er en uvurderlig følgesvend, som Kit er dybt afhængig af. Kit og Hodge udforsker en surrealistisk fantasiverden sammen og hver for sig med hver deres unikke talenter, for at komme gennem spændende miljøer og løse fængslende opgaver.