Ankora: Lost Days
Oplev den vilde planet Ankora i et singleplayer-overlevelseseventyr med udforskning og skabelse af ting. En fortælling om at vokse op, få venner og komme tæt på naturen. Mûn er en Junior Ranger fra Interstellar Patrol, der er strandet på den uudforskede planet Ankora efter, at hendes rumskib styrtede ned der. Mûn bliver nødt til at lave sine egne værktøjer for at samle de nødvendige ressourcer til sit eventyr og overvinde mange forhindringer: floder, søer, vandfald, bjerge... og monstre. Ankora er et stort sted. Udforsk frit denne mystiske planet, der fuld af løfter og farer. Skab forskellige værktøjer, rejs bygninger og terraform dig et nyt hjem i naturen. Brug hammeren til at rejse bygninger, skovlen til at grave og ændre terrænet og buen til at forsvare dig selv!