An Elder Scrolls Legend: Battlespire
FANGET I EN MØRK VERDEN Imperial Battle College har mistet kontakten med Battlespire, et elitetræningscenter skjult i den afsondrede verden Oblivion. En agent er blevet sendt på rekognoscering og finder døde ansatte i Battlespire, og porten tilbage til Tamriel er blokeret. Institutionen er under belejring af de fæle daedra, og den eneste vej ud er at søge dybt ned i mørket og ind i Daedric Realms.