AFL 23 - PRO TEAM BUNDLE
Sammen med 24.000 Pro Team Credits DET ER TID TIL AT FLYVE!! MÆRK ATMOSFÆREN. Mens publikum råber BOLD skal du overkomme alle forhindringer, tage hver tackling og flyve højt, mens de anerkendte kommentatorer Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon og Daniel Harford tager dig med ind i begivenhederne. JAGT DINE DRØMME. Administrer din liste, skab vindere af draftede spillere, led det taktiske på kampdagen, tag de rigtige valg og før dit hold til tops i premiership'et! GØR DET TIL DIT EGET. Opret og del dine egne klubber, spillere og stadioner med de verdensberømte akademiværktøjer. DENNE GANG ER DET ALVOR! Alle AFL- og AFLW-hold er blevet omhyggeligt genskabt, herunder med fotogrammetriske optagelser af over 1200 spillere, der er matchet med deres individuelle færdigheder og karaktertræk, drevet af Champion Data. – DENNE GANG ER DET ALVOR!