ACL Pro Cornhole
Tag dine udendørs spilfærdigheder op til et højere niveau, og konkurrer professionelt i ACL World Championship mod 32 af de bedste ACL pro-spillere! Fordyb dig i den mest realistiske cornhole-simulering, der nogensinde er skabt, med nøjagtigt registrerede spillerbevægelser, detaljeret 3D-modelleret omgivelser, officielle ACL-poser og kommentarer fra de legendariske cornhole-personligheder Trey Ryder og Bernie Nabors.