Casey Powell Lacrosse 18
Casey Powell Lacrosse 18 tilbyder sportsfans en dynamisk, hurtig og udfordrende oplevelse med spændingen, hastigheden og scoringen i virkelig lacrosse, deriblandt en fuldstændig gennemarbejdet række styringer til konfrontationer, skud, stav og undvigelser. Den har også en forbedret AI, som reagerer på de komplekse 6v6 taktikker i lacrosse. Ny motion capture-animationer til alt fra konfrontationer og skud til fejring efter mål tilføjer endnu mere realisme til spillet. Nyt i Casey Powell Lacrosse 18 er evnen til at skabe skræddersyede stadioner og logoer til dit hold. Derudover indeholder Lacrosse 18 omfattende spiller- go holdbyggeri, så du og dit hold kan komme lige ind i den største konkurrence af alle. Alle, som har set en lacrossekamp, ved, at det er kendt for sine unikke konfrontationer mellem spillere, hurtige skift mellem angreb og forsvar, og de brutale stavslag, som spillerne bruger til at stoppe et angreb. Samtidig er de rå evner, som skal til for at manøvrere staven og lave et godt skud på mål, perfekte til at blive fremhævet og set igen på video. Casey Powell Lacrosse 18’s øvelsestilstande, manuelle udskiftninger, forbedrede skudvalgmuligheder og forbedrede balance til at stoppe andre spillere med stav eller krop giver lacrosse-fans alt det værktøj, der skal til for at spille spillet, ligesom man ville spille sporten.