Punch Club 2: Complete Edition
Præsenterer Punch Club 2: Complete Edition, din ultimative billet til ringen! Denne pakke inkluderer: Punch Club 2: Fast Forward Træn, kæmp og før din fighter til mesterskabets ære i denne efterfølger til den elskede fighter management-simulator. Tilpas kampstile, styr rutiner og se din fighter stige til tops med din vejledning. Punch Club 2: Iron Fist DLC Afslør en ny historie, liga, færdigheder og teknologitræ i Iron Fist. Led en workshop, træn din robot, og styr den mod sejr i Robot League. Opdag hemmelighederne i Secret Robo Society, afslør AI'ens sande dagsorden, og forhindr en truende katastrofe for at redde menneskeheden. Tag dine handsker på, gør dig klar til episke opgør, og dyk ned i Punch Club 2's actionfyldte verden med denne definitive udgave!