Fight For America
Amerika er faldet i fjendens hænder. Det er op til dig at slå igen! Byg dine forsvarslinjer, saml din ildkraft, og før an i angrebet for at tage landet tilbage - stat for stat, slag for slag. Udsend tårne strategisk, slip ødelæggende maskingeværer løs, og tilpas din taktik for at overleve nådesløse fjendebølger og mægtige bosser. Hver sejr skubber frontlinjen frem og bringer dig et skridt tættere på at genoprette friheden i hele landet. Tjen penge på hver nedkæmpet fjende, opgrader dine våben, og lås op for kraftfuldt nyt udstyr for at holde linjen. Hver befriet stat styrker din hær og åbner op for nye udfordringer, fjender og belønninger. Med hvert fremstød og hver sejr former du fremtiden for et frit Amerika! Funktioner: - Tower defense-inspireret gameplay med intens taktisk action - Masser af våben, tårne og opgraderinger til at bygge et ustoppeligt forsvar - Nådesløse fjender og bosser, der tester din strategi og dine reflekser - Dusinvis af stater og lande at befri, hver med unikke udfordringer og belønninger - Strategisk progressionssystem. Tjen ressourcer, opgrader udstyr, og erobr! Tag landet tilbage. Genopbyg nationen. Kæmp for Amerika!