Bumblebee - Storm of Friendship
På din søgen efter et smukt nyt hjem vil du opdage fjerne steder, venlige og rolige dyr og fantastiske og farlige levesteder. Du er en lille bi i et kæmpe miljø og bevæger dig konstant fremad. Du er fri til at flyve, hvorhen du vil, og udforske niveauet, som dit hjerte ønsker. Når du har leget lidt rundt og nydt følelsen af at flyve, begynder du at opdage de nærliggende områder og skjulte hemmeligheder og finder et par forskellige genstande. For en gangs skyld er der energidrikke, der fylder din energimåler, så du kontinuerligt kan flyve hurtigere, indtil du løber tør for energi. For det andet er der gyldne blomster gemt overalt i niveauerne, som du kan samle som en belønning for at udforske selv de mere skjulte dele af niveauerne – at samle dem alle låser op for en ekstra præstation i hvert niveau. Sidst men ikke mindst er der de klare, skinnende vidensskår, der viser dig vejen til det næste område. Når du samler en, vil den næste dukke op foran dig og vise dig den rigtige vej. Når du har fundet en vis mængde vidensskår, vil du kunne gå ind i det næste område, og historien fortsætter. Hvert område er en anden del af en verden, som en bi kan opleve, og et lille skridt videre for at finde et nyt hjem. Derfor har hvert niveau et forskelligt farvetema, generel ramme, stemning og historie. I begyndelsen af hvert område er der en kort pause, hvor en del af et digt læses højt for dig. Digtet handler om bien og dens rejse for at finde et nyt hjem og forklarer lidt om det niveau, der ligger forude.