Bumblebee Bundle
Bumblebee-pakken samler fire fortryllende, historiedrevne 3D-flyveudforskningsspil: Bumblebee – Little Bee Adventure – Start din rejse som en lille bi i en levende verden, opdag fjerne steder og venlige væsner, mens du lærer at mestre glæden ved at flyve. Bumblebee – Search for Happiness – Udforsk nye miljøer, og saml gyldne blomster, energidrikke og vidensskår, mens du guider din bi mod en lysere fremtid. Bumblebee – Storm of Friendship – Naviger udfordrende himmelstrøg, og afdæk skjulte hemmeligheder, mens du møder andre bier og dyr, der hjælper dig på din rejse. Bumblebee – Spooky Nights – Oplev en lidt uhyggelig verden fuld af tåge og mystiske landskaber, hvor blid udforskning møder hjertevarmende historiefortælling. Hvert spil tilbyder: Frihed til at udforske hvert hjørne af smukt overdimensionerede miljøer. Skjulte samlerobjekter, inklusive gyldne blomster og vidensskår, der låser op for ekstra præstationer. Afslappende, stressfrit gameplay uden fjender eller dødbringende farer. Korte poetiske mellemspil, der uddyber historien og forbinder dig med biens rejse. Begiv dig ud på denne charmerende og rolige eventyrpakke, oplev verden fra et lille perspektiv og nyd glæden ved at flyve i forskellige, atmosfæriske landskaber.