Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
Deluxe-udgaven af Dakar Desert Rally indeholder grundspillet og Dakar Desert Rally-sæsonpasset. The Dakar Desert Rally-sæsonpasset indeholder to biler, der allerede er låst op: En DAF Truck Turbo-Twin og en Peugeot 405 Turbo 16 samt fem fremtidige DLC-pakker med nye køretøjer, et nyt kort og to nye Rally-begivenheder til en nedsat pris. "Dakar Desert Rally" er det største og mest episke offroad-ørkenrallyeventyr, der nogensinde er udviklet. Dakar Desert Rally indfanger den ægte hastighed og spænding af Amaury Sport Organisationens største rallyrace på planeten, og spillet indeholder en bred vifte af licenserede køretøjer fra verdens bedste producenter: motorcykler, biler, lastbiler, quads, SSVs mm. Spillet byder på unikke udfordringer for både fans af offroad-simulation eller dem der kan lide afslappet racerspil. Konkurrer i skarpe multiplayer-løb online eller find vej over de store vidder i offline single-player-tilstand. Autentisk Dakar Rally-oplevelse Mere end 30 baner rallyracing fra de officielle 2020-, 2021- og 2022-Dakar Rally-løb med de officielt licenserede køretøjer, teams og førere i både enkeltspiller- og multispillertilstand. Alt i alt en enorm, åben verden der ikke begrænser dig til tracks og veje. Spillet understøtter en bred vifte af rat til den ultimative køreoplevelse. Årstider og dynamisk vejr Indeholder alle fire årstider og dag/nat-cyklus. Uanset om du står over for bølgende sandstorme, brændende ørkensol, udmattende regn og sne eller dybt mudder, er du nødt til at overvinde elementerne og dine konkurrenter for at vinde. Spil alene eller spil mod andre online Koncentrer dig om din Rally Raid-karriere i enkeltspiller-tilstanden eller konkurrer mod dine venner i de online multispillerbegivenheder.