Dakar Desert Rally - Legends Pack
Nu indeholder spillet to eksklusive og tidløse Dakar-køretøjer, der får dig til at mindes de gamle dage: Jan De Roys DAF 95 X1 TurboTwin og Ari Vatanens Peugeot 405 Turbo 16, der kørte ind i historien i 1988. Nu kan begge køretøjer blive dine.