CONSCRIPT
CONSCRIPT er et kommende survival horror-spil, der er inspireret af klassikere inden for genren og foregår i 1916 under Den store krig. CONSCRIPT kombinerer alle knusende mekaniker fra ældre horrorspil og giver dig en sammenhængende, spændende og unik oplevelse. I CONSCRIPT spiller du en fransk soldat, der – under slaget ved Verdun – leder efter sin bror, der er meldt savnet i kamp. Er du i stand til at lede i de snoede skyttegrave, finde vej gennem erobrede fæstninger og krydse ingenmandsland for at finde ham og sørge for, at han kommer uskadt hjem? Oplev klassisk og systematisk survival horror-gameplay i et unikt, historisk miljø: Slaget ved Verdun. Spillet kan spilles igen og igen med forskellige sværhedsgrader, flere slutninger, kostumer, du kan låse op for, og bonusvåben. Bekæmp fjendtlige soldater og kombattanter med forskellige nærkampsvåben og skydevåben fra 1. verdenskrig. Overlev i en intens, sindsoprivende atmosfære, der forstærkes af en unik pixelart-æstetik og trykkende lyddesign. Find vej gennem komplekst designede niveauer, der understøtter brugen af genstande og ruteplanlægning, samtidig med at du løser komplekse hovedbrud. Områder med tydeligt 1.verdenskrig-tema, der er flettet sammen og overlapper hinanden.