I VORES HYPERFORBUNDNE SAMFUND STYRES CHICAGO AF CTOS – USA’S MEST AVANCEREDE COMPUTERNETVÆRK. Som Aiden Pearce kan du hacke systemet og forvandle Chicago til det ultimative våben i din jagt på svar. Men hvad sker der, når dine ønsker og mål påvirker en hel by?