Ultratron
Oplev det vanedannende gameplay fra gamle arkadeklassikere opdateret til det 21. århundrede; unikke opgraderinger, responsive sværhedsgrader og et subtilt taktiksystem kombineret med klassisk gameplay. Ultratron er et dobbelt-stik arena-skydespil inspireret af nogle af de største klassikere inden for arkadespil, men opdateret og forbedret til det 21. århundrede. Det sidste menneske i universet af blevet slået ihjel af onde dræberrobotter. Og som den sidste tilbageværende menneskelignende kampdruide skal du kæmpe dig gennem 40 arkadeniveauer for endelig at besejre de fire gigantiske dommedags-bosser. Et arkadespil på steroider - Ultratron kombinerer et gameplay, der matcher risiko med belønning, med et opgraderingssystem, responsive sværhedsgrader, hjælpedroner, særlige våbenegenskaber, online ranglister og en co-op-tilstand for to spillere.