STEEP
Mærk suset i en enorm åben verden i Alperne, hvor der altid er nyfalden sne, og banen aldrig slutter. Tæm vildnisset på det amerikanske kontinent med den gratis Alaska-opdatering, hvor en ny region byder på udfordringer. Bjerget er dit. Udforsk det. Spænd dig fast, tag dragten på, og kast dig ud i det. - MÆRK SUSET – Overvind verdens mest storslåede bjerge på ski, i vingedragter på snowboards eller som paraglider. - OPLEV UFORGLEMMELIGE ØJEBLIKKE MED ANDRE – Du kan tage på tur alene eller mødes med andre spillere, så I kan opleve suset og tage på spændende ture sammen. - BJERGET ER DIT. UDFORSK DET – Skab din egen rute gennem den enorme åbne verden, og del dine bedste ruter med dine venner. - VIS, HVAD DU KAN – Bevis, at du er bjergets konge i unikke og spektakulære udfordringer. - DEL ALT – Optag dine mest vanvittige stunts, og del dem på sociale medier. Man skal have en permanent internetforbindelse for at spille spillet.