Få endnu mere Steep, og kast dig ud i den totale freestyle-oplevelse med et X Games Pass! Hvad får du? - X Games-DLC: Opdag en helt ny konkurrence i Alaska, vind guld i de mest imponerende sneparker i Steeps historie, og prøv kræfter med de heftige udfordringer i X Games. - 90’s-DLC: Giv dit spil et old school-look, og få Steep til at se ud som et vintersportsspil fra 90'erne: Få de tre eksklusive tilpasninger, trickene og musikken fra de gode gamle dage! - Rocket Wings-DLC: Svæv gennem himmelrummet og dalene i Alperne og Alaska i halsbrækkende fart med 15 nye udfordringer i vovehalsenes nye yndlingssport, rocketwing! Få tre eksklusive tilpasninger, så du kan skille dig ud fra de andre.