Overcooked! 2
Overcooked vender tilbage med en ny portion kaotisk kogekunst! Vend tilbage til Løgland og sammensæt dit hold af kokke til et klassisk samarbejdsspil på sofaen eller onlinespil for op til fire spillere, Hold på hat og forklæder ... det er tid til at redde verden (igen!) Fra asken i ilden ... Du har reddet verden fra Ever Peckish. Nu har en ny trussel rejst sig, og det er på tide at gå i køkkenet og mætte de Levende Brød! ONLINE/LOKAL MULTIPLAYER-GALSKAB – I skal arbejde sammen (eller mod hinanden) for at få den højeste score i kaotiske multiplayerspil lokalt og online. ET FESTMÅLTID AF ET SPIL – Rejs gennem en helt ny verden til lands, til vands og i luften. Lav mad i nye temakøkkener fra sushirestauranter til magiskoler, miner og fremmede planeter. SKÆRP APPETITTEN - Rejs gennem verden og tilbered nye opskrifter for enhver smag såsom sushi, kager, burgere og pizza. BEVAR SUKKERROEN! Rejs gennem teleportere og over platforme i bevægelse, og spar tid ved at kaste ingredienser igennem dynamiske køkkener, som skifter form og udvikler sig. Nogle køkkener fører endda kokkene til helt nye steder.