Trials Fusion
Trials er tilbage med endnu mere sjov! Trials Fusion er bygget på Trials-seriens solide spilfundament og udfordrer spillerne i uendelighed på både klassiske og helt nye måder. Det blander den klassiske, velkendte Trials-formel med enkle, vanedannende konkurrencer med de sociale og visuelle muligheder fra den næste generation af konsoller. Trials Fusion-oplevelsen fortsætter i det uendelige med unikt platformsracerspil, allestedsnærværende konkurrencer og konstant voksende mål for nyt indhold og funktioner. Giv dig i kast med en uendelig række af udfordringer i plaformsracerløb i Trials Fusions uvirkelige verden. Brug dine køreevner til at forcere baner fyldt med forhindringer og ramper, hvor du skal lægge dig i selen for at sætte banerekorder mod de bedste Trials-spillere i hele verden. Der er altid en konkurrence at deltage i: alene i karriere-tilstand, med dine venner i hektisk multiplayer eller i skøre globale turneringer. Så sæt sindssyge tricks sammen for at blive den bedste prøvekører! Hvis de officielle baner stadig ikke er nok, kan du skabe dine helt egne baner med det nye baneskaberværktøj. Brug din fantasi til at skabe de skøreste baner, så bliver det endnu sjovere! På grund af langtidsunderstøttelse af nye funktioner og indhold fortsætter Trials-oplevelsen med at blive udvidet og udfordre spillere på spændende nye måder.