Torment: Tides of Numenera
Udforsk Jorden en milliard år ude i fremtiden i den eventyrlige science-fiction-verden Numenera. Gå på opdagelse i Ninth World, der er bygget på resterne af uddøde, højteknologiske civilisationer, og sæt dit præg på verdenen. Tag tusindvis af afgørende beslutninger, stå til regnskab for dine handlinger, og søg svaret på det ultimative spørgsmål: Hvorfor er ét liv vigtigt? Torment: Tides of Numenera er den tematiske opfølger til et af de bedste rollespil nogensinde. Det nye spil udforsker dybe og personlige spørgsmål om livet, døden og opopfrelse og udfordrer spillerne til at tage intellektuelt stilling og træffe moralske valg.