Wasteland 3
I Wasteland 3 er Arizonas skæbne Colorados. Du er en Desert Ranger, der kæmper en umulig kamp for at redde Arizona, da områdets selvudnævnte patriark kontakter dig og lover sin hjælp, hvis du udfører en opgave, som han ikke kan lade andre om. Du skal beskytte hans jord fra hans tre blodtørstige børn. Wasteland 3 er et postapokalyptisk RPG fra inXile entertainment, som byder på taktisk kamp, masser af udforskning og en dyb, dynamisk historie, der er spækket med overraskelser og etiske valg. Spile solo eller co-op, tilpas din enhed med færdigheder og evner ift. din spillestil, og byg dit eget køretøj – The Kodiak – så den bliver en vaskeægte krigsmaskine. Det bliver ikke let at frelse Colorado, men hele Arizona afhænger af dig. Lad være med at klokke i det.