Slender: The Arrival (2015)
Du er helt alene. Ingen kommer for dig. Ingen vil hjælpe dig. Ingen kan høre dig skrige. Slender: The Arrival er den officielle videospils-adaption af Slender Man, genindspillet fra Mark Hadleys originale nerveflænsende sensation. The Arrival er udviklet i samarbejde med Blue Isle Studios og byder på en helt ny historie, forbedret grafik, stor genspilsværdi og vigtigst af alt, overlevelses-horror når det er bedst.