Rubber Bandits: Animal Bandits
Hvad er den bedste forklædning til at begå et røveri? Selvfølgelig at klæde sig ud som (eller bogstaveligt talt være) en sød eller vildt dyr! Ingen mistænker en fluffy dyr for at være en bandit. Dette sæt inkluderer grundspillet og 10 forskellige dyr-banditter, som du kan imponere dine venner og fjender med. Du kan spille som en hane, haj, pingvin, abe, gummidukke, kanin, hvalp, killing, ræv eller en mægtig panda! Dette er det ultimative Banditdyr-sæt!