Lou's Lagoon Deluxe Edition
Start dit eventyr med lidt boblende magi! Deluxe Edition inkluderer grundspillet sammen med: - Boblefan-motor: Giv dine flyveture lidt ekstra fantasi med en motor, der efterlader en smuk strøm af bobler på himlen! - Livredder-skin: Sørg for øboernes sikkerhed med stil, mens du har dette farvestrålende livredder-outfit på (komplet med sit eget bobletilbehør) - Pakke med stranddekorationer: Dyk ned i indretningen med 8 eksklusive møbler med bobletema – de perfekte tilføjelser til dit ultimative afslapningssted ved stranden.