Lou's Lagoon Deluxe Pack
Gør indtryk i Lou's Lagoon med den boblende Deluxe Pack! Pakken indeholder: - boblefan-motor: Giv dine flyveture lidt ekstra fantasi med en motor, der efterlader en smuk strøm af bobler på himlen! - Livredder-skin: Sørg for øboernes sikkerhed med stil, mens du har dette farvestrålende livredder-outfit på (komplet med sit eget bobletilbehør) - Pakke med stranddekorationer: Dyk ned i indretningen med 8 eksklusive møbler med bobletema – de perfekte tilføjelser til dit ultimative afslapningssted ved stranden.