Infection Free Zone x Crime Simulator
Dette pakke indeholder to spil: Infection Free Zone og Crime Simulator. Infection Free Zone Vælg en hvilken som helst rigtig region fra hele verden. Vælg din operationsbase, og genopbyg og tilpas de omkringliggende bygninger for at skabe en selvforsynende bosættelse. Tag ledelsen over en gruppe overlevende, og når natten falder på, skal du forsvare din zone mod de smittede! Crime Simulator Træd ind i en kriminel tilværelse, og udfør risikable opgaver alene eller sammen med venner. Brug snigteknikker, gadgets og en række værktøjer til at bryde ind på sikrede steder, stjæle værdifuldt bytte og opbygge din kriminelle karriere.