The Green Light + The Stairwell
Gør dig klar til en rejse fyldt med spænding i to stemningsfulde gyseroplevelser samlet i én pakke. I The Green Light følger du en desperat mand på jagt efter frihed, mens han rejser mod et fjernt fyrtårn, der tvinger ham til at konfrontere sit indre mørke. Sæt bagefter dine evner på prøve i The Stairwell, et psykologisk gyserspil, hvor du skal undersøge en enorm bygning for mærkelige anomalier og vælge, om du vil gå op eller ned. Stå ansigt til ansigt med psykologisk terror, læg mærke til de mindste detaljer, og se om du kan overleve mysteriet.