Warhammer 40,000: Rogue Trader
Warhammer 40,000: Rogue Trader er udviklet i tæt samarbejde med Games Workshop og udgør endnu et historiebaseret rollespil i den klassiske stil fra Owlcat Games. Du begynder dit eventur om bord på dit helt eget enorme voidship, der kan rejse imellem de mange systemer i Koronus Expanse – et stort set uudforsket og yderst farligt område i rummet.