Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Hold på alle bananerne, for Super Monkey Ball: Banana Blitz HD er på vej mod dig! Nu kan du opleve magien ved et af de mest elskede spil i serien – nybearbejdet i HD! Du skal en tur tilbage til Super Monkey Balls' fantastiske verden og tage dine bananer tilbage fra piratkongen Captain Crabuchin fra det ydre rum. Der er over 100 farverige baner, hvor du også kan udfordre venner og familie i festspil med plads til op til 10 personer. Føler du dig som den hurtigste, mest adrætte abe i nabolaget? Så prøv spiltypen Time Attack eller det udmattende Decathlon-langdistanceløb! Ender du på pointtavlen?