The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition er den ultimative måde at spille det prisvindende RPG fra Obsidian Entertainment og Private Division på. Du behøver ikke at lede længere! The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition inkluderer grundspillet samt alt ekstraindhold og er den definitive måde at spille det populære RPG fra Obsidian Entertainment på. Dette nyudgivne mesterværk er optimeret til at være den absolut bedste version af The Outer Worlds … også selvom du vælger at spille dette anmelderroste RPG som den absolut værste version af din figur. Årtier senere vågner du op ombord på et vildfarent koloniskib, der er på vej mod galaksens udkant, kun for at opdage en omfattende konspiration, der truer med at ødelægge kolonien. Udforsk Halcyons forskellige planeter og lokaliteter, inklusive den mystiske Gorgon Asteroid og Eridanos' herlige destillerier. Mens du møder de forskellige fraktioner, der alle higer efter magten, vil den figur, du ønsker at blive til, afgøre, hvordan denne spillerdrevne historie udfolder sig. Du er den ukendte variabel i koncernens ligning for kolonien. Hovedfunktioner: Den komplette udgave Det populære RPG fra 2019 er blevet nyudgivet med bedre grafik og ydelse, ekstra animationer, miljøer i høj opløsning og en helt ny funktion: granater! Den spillerdrevne historie For at holde Obsidians tradition i hævd er det op til dig, hvordan du vil håndtere The Outer Worlds. Dine valg påvirker ikke kun historiens udvikling, de påvirker også din figurs opbygning, dine følgesvendes historier og scenarierne for spillets slutning. Før dine følgesvende an På din rejse gennem den fjerneste koloni vil du møde et væld af figurer, som gerne vil slutte sig til dit mandskab. Disse følgesvende har alle unikke evner samt deres egne missioner, motivationer og idealer. Det er op til dig at hjælpe dem med at opnå deres mål, eller udnytte dem til egen vinding. Udforsk koncernens koloni Halcyon er en koloni i udkanten af galaksen, der ejes og drives af en koncernbestyrelse. De kontrollerer alt ... bortset fra de rummonstre, der blev efterladt, da terraforming af koloniens to planeter gik temmelig galt. Find dit skib, opbyg dit mandskab, og udforsk beboelserne, rumstationerne og andre spændende lokaliteter på tværs af Halcyon.