Winter Burrow
Winter Burrow er et hyggeligt skovoverlevelsesspil. Udforsk, saml ressourcer, lav værktøjer, strik varme sweatre, bag tærter og mød de lokale! I Winter Burrow spiller du en mus, der vender tilbage fra storbyen og finder sit barndomshjem i ruiner. Som om det ikke var nok, er din tante (som skulle passe på det) forsvundet. Gendan din nedbrudte barndomshule til sin tidligere pragt, så du kan slappe af foran pejsen. Trods elementerne og begiv dig ud i den frosne ødemark for at samle vitale ressourcer til både dig selv og dit nye hjem. Pas på de vilde insekter, og husk, at ingen kan overleve alene; find nye venner, udvid din overlevelsesmanual og løs mysteriet om, hvad der skete med din tante. Winter Burrow er et overlevelsesspil, som du kan spille i dit eget tempo. Tilpas din karakter, dekorer din hule, og vælg en vej, der passer til din spillestil. Denne historie er din at fortælle.