Minishoot' Adventures
Flyv rundt i en charmerende og menneskeskabt verden. Tag på eventyr, der blander åben udforskning med sprød shooter-action med begge styrepinde. Kæmp dig vej gennem den farverige oververden til de dybeste grotter, gør dit rumskib bedre, og slå bosserne i fangehullerne for at redde dine venner! DEN U-VALGTE ER TILBAGE ... Hans håndlangere er dukket frem fra underverdenen, din landsby ligger i ruiner, og alle dine venner er nu indkapslet i krystal ... Begiv dig ud på en rejse for at redde verden i et eventyr, hvor projektilerne flyver om ørerne. Vi skabte spillet for at blande glæden ved udforskning i en åben verden med den lækre fornemmelse af shooter-spil med synsvinkel fra oven. DELTAG I INTENS KAMP Styr et hurtigt og responsivt rumskib, og skyd dig vej gennem kampe, som byder på krystalklare billeder og den fedeste spiloplevelse. Vind over bosser i intense skuddueller med sværhedsgrader for både nybegyndere og erfarne spillere. BEGIV DIG UD PÅ EGEN HÅND Kast dig ud i en verden skabt med menneskehånd og et væld af forbindelser, du kan udforske. Frodige huler, ældgamle templer og forsvundne byer venter med deres enestående skatte, udfordringer og hemmeligheder. GENVIND STJÅLNE KRÆFTER Hvis du finder urkræfterne, bliver dine kamp- og udforskningsegenskaber bedre, samtidig med at du kan se lidt mere af kortet og får adgang til nye stier og genveje. GØR DIT RUMSKIB BEDRE Opgrader og styrk dit rumskib og brug de genstande, du finder, og det udstyr, du køber undervejs. Og husk nu at redde dine venner. De kan hjælpe dig på hver sin måde! ET SPIL SKABT TIL DIG Uanset om du foretrækker afslappet udforskning eller hardcore kugleregn, så byder spillet på noget for alle med tre sværhedsgrader, sigtehjælp, autoskydning og flere tilgængelighedsindstillinger.