Ultimate Games S.A.Simulering
Dette pakke indeholder to spil: Infection Free Zone og I Am Your President. Infection Free Zone Vælg en hvilken som helst rigtig region fra hele verden. Vælg din operationsbase, og genopbyg og tilpas de omkringliggende bygninger for at skabe en selvforsynende bosættelse. Tag ledelsen over en gruppe overlevende, og når natten falder på, skal du forsvare din zone mod de smittede! I Am Your President Træd i rollen som den fiktive præsident for USA, og træf beslutninger, der former landets fremtid. Styr indenrigs- og udenrigspolitikken, reager på uventede begivenheder, og find en balance mellem de forskellige politiske gruppers interesser.