Not Not 2 - A Brain Challenge: Complete Edition
NOT NOT 2 - En hjerneudfordring der roder med dit hoved og får dig til at tvivle på din intelligens. Læs instruktionerne på terningen og løb i den rigtige retning. Pas på tidsgrænsen, og lad ikke din hjerne blive narret! Funktioner: - 6 unikke skins til din karakter - 6 seje baggrunde for lidt afveksling - Oplev nye spiltilstande og mange niveauer, der udfordrer din hjerne på forskellige måder - Forbedr dine hjerneevner hver dag med den daglige og ugentlige udfordring, og nå toppen af ranglisten! - Eksklusiv multiplayer-versustilstand for op til 4 spillere! Del hjerneudfordringen i NORMAL, SVÆR eller EKSTREM sværhedsgrad - Klassisk tilstand: Hvert niveau øger sværhedsgraden med nye instruktioner - Udfordringstilstand: Opnå den bedste score i en bundløs afgrund af fortvivlelse! - Lås op for unikke skins for at tilpasse din oplevelse - MÅL dine fremskridt med statistikpanelet og sammenlign med dine venner! - Tilgængelighedstilstand for farveblinde - Splinterny grafik Denne vildledende ekspert sigter mod at knuse din hjernes evne til at tænke klart. Kan du klare det?