Not Not 2 - A Brain Challenge: Golden DLC
Med denne DLC vil du IKKE IKKE låse op for: - 3 unikke skins til din karakter - 3 seje baggrunde for lidt afveksling Selv hjernespil nyder et stænk af farve.