Dakar Desert Rally - Season Pass
The Dakar Desert Rally-sæsonpasset indeholder to biler, der allerede er låst op: En DAF Truck Turbo-Twin og en Peugeot 405 Turbo 16 samt fem fremtidige DLC-pakker med nye køretøjer, et nyt kort og to nye Rally-begivenheder til en nedsat pris. "Dakar Desert Rally" er det største og mest episke offroad-ørkenrallyeventyr, der nogensinde er udviklet. Dakar Desert Rally indfanger den ægte hastighed og spænding af Amaury Sport Organisationens største rallyrace på planeten, og spillet indeholder en bred vifte af licenserede køretøjer fra verdens bedste producenter: motorcykler, biler, lastbiler, quads, SSVs mm. Spillet byder på unikke udfordringer for både fans af offroad-simulation eller dem der kan lide afslappet racerspil. Konkurrer i skarpe multiplayer-løb online eller find vej over de store vidder i offline single-player-tilstand. Autentisk Dakar Rally-oplevelse Over 30 etaper rally fra de officielle Dakar Rally-løb i 2020 og 2021, på tværs af multiplayer- og single-player-tilstandene med officielt licenserede køretøjer, teams og kørere Alt foregår i en enorm, åben verden, så du ikke begrænses til baner og veje. Spillet understøtter også en bred vifte af rat for den ultimative køreoplevelse. Årstider og dynamisk vejr Indeholder alle fire årstider og dag/nat-cyklus. Uanset om du står over for bølgende sandstorme, brændende ørkensol, udmattende regn og sne eller dybt mudder, er du nødt til at overvinde elementerne og dine konkurrenter for at vinde.