4-in-1 Award Winning Bundle
Endling - Extinction is Forever: Vil det lykkes en rævemor at holde sine små unger i live? Oplev en verden, der er blevet ødelagt af menneskeheden, gennem øjnene af den sidste ræv på jorden i dette miljøbevidste eventyr. Oplev den menneskelige races destruktive kraft, når den dag for dag fordærver, forurener og udnytter naturens mest værdifulde ressourcer. One Hand Clapping: En hånd der klapper er en vokal 2D platformer. Løs gåder ved at synge eller nynne i din mikrofon, og find tillid til din stemme, når den ændrer verden omkring dig. Through the Darkest of Times: Darkest of Times betyder frygt og risici. Risikoen for at blive fanget ved at patruljere nationalsocialister og søge mennesker, der offentligt er imod deres synspunkt. Risikoen for at blive slået eller endda dræbt af den tyske militære fordi vi imod regimet. Risikoen for at miste alt inklusive vores kære. Sådan lever vi. Sådan prøver vi at overleve. Through the darkest of times. El Hijo - A Wild West Tale: Som seksårig skal "El Hijo" altid snige sig forbi farerne i verdenen. Når han overvinder sine udfordringer, får han selvtillid med flere skemaer for at overkomme sine fjender. Hans episke rejse vil føre ham gennem et fjerntliggende kloster, en hård og utilgivelig ørkenstrækning og en grænseby med kriminalitet og skurke.