4-in-1 Adventure Bundle
Chicken Police - Paint it RED!: Kyllingepolitiet er et historierigt og dialogtungt spil, der kombinerer elementer fra de visuelle romaner og klassiske eventyrspil. Spillet har mere end 30 karakterer at tale med, hvor nogle skal forhøres alvorligt. Saml masser af spor, beviser og meget følsomme personlige oplysninger fra de skyggefulde karakterer i Clawville for at bruge dem hensynsløst mod dem! Neighbours back From Hell: Hvis du er typen, der formår at more sig over andres ulykke, så er Neighbours back From Hell lige spillet for dig. I denne HD Remaster-version af klassikerne Neighbours From Hell 1 og 2 spiller du rollen som stjernen fra et frækt TV-program, der hele tiden tager gas på sin nabo på kreative og sjove måder. Kunne det ikke være skægt at erstatte et lys med en stang dynamit? Eller hvad med at skifte barberskummet ud med flødeskum? Bare gør det! Endling - Extinction is Forever: Oplev en verden, der er blevet ødelagt af menneskeheden, gennem øjnene af den sidste ræv på jorden i dette miljøbevidste eventyr. Oplev den menneskelige races destruktive kraft, når den dag for dag fordærver, forurener og udnytter naturens mest værdifulde ressourcer. Udforsk forskellige 3D-side-scrolling-områder og forsvar dine små pelskugler, giv dem mad, se dem vokse op, bemærk deres unikke personligheder og frygt, og vigtigst af alt, hjælp dem med at overleve. Through the Darkest of Times: Darkest of Times betyder frygt og risici. Risikoen for at blive fanget ved at patruljere nationalsocialister og søge mennesker, der offentligt er imod deres synspunkt. Risikoen for at blive slået eller endda dræbt af den tyske militære fordi vi imod regimet. Risikoen for at miste alt inklusive vores kære. Sådan lever vi. Sådan prøver vi at overleve. Through the darkest of times.